Gamescom to największe w Europie i jedne z największych na świecie targi gamingowe, odwiedzone w tym roku w ciągu 5 dni trwania wydarzenia przez ponad 265 tysięcy osób. Na tej rangi evencie nie mogło zabraknąć pełnej atrakcji strefy Razer. Agencja Plej stworzyła i koordynowała dwie strefy Razer – jedną dedykowaną spotkaniom B2B i drugą, większą, z atrakcjami dla graczy (B2C).
Razer w tym roku zachwycił gości Gamescom 2022 w niemieckiej Kolonii wieloma atrakcjami, które czekały na odwiedzających strefę marki. Plej przygotował 2 strefy Razer – jedną dedykowaną komunikacji z konsumentami (B2C), a drugą – stworzoną z myślą o kontaktach biznesowych z partnerami marki (B2B). Agencja odpowiadała za budowę i obsługę obu stref.
Zobacz również
Strefa B2B, czyli tzw. Business Area, działała od środy do piątku i składała się z 4 pokoi spotkań oraz wspólnej przestrzeni networkingowej. Całość obejmowała także recepcję i część cateringową.
Druga strefa, tzw. Consumer Booth, dedykowana była konsumentom wybierającym markę Razer. Strefa B2C działała całe 5 dni, od środy do niedzieli (24-28 sierpnia), od 9 rano do 20 wieczorem. W ciągu dnia strefa gwarantowała nutkę rywalizacji i unikalne doświadczenie pozwalające gamerom stawać się jeszcze lepszymi graczami. Wchodząc do strefy, otrzymywało się karnet do zbierania pieczątek – punktów. Aby je zdobyć, trzeba było jak najsprawniej korzystać z atrakcji przygotowanych przez markę Razer w tym strefy z grami, w której w ramach testowanie sprzętu Razer nieustannie organizowane były gamingowe challenge, strefy rozrywki, w której można było sprawdzić swoją sprawność i wytrzymałość m.in. na elektrycznym rodeo czy siłując się na rękę ze znanymi influencerami, oraz strefy aktywności fizycznej, czyli otaczającego całą sekcję Razer toru parkourowego.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo w strefie cały czas działała scena, z której atmosferę w strefie Razer nieustannie podgrzewali MC i DJ-e, a wieczorami wręczano nagrody za całodniowe aktywności i organizowano loterie. Atrakcji zdecydowanie nie brakowało!
To już kolejne realizacja Plej dla Razer tego lata. W lipcu polska agencja odpowiadała za strefę marki podczas innej imprezy gamingowej – TwitchCon w Amsterdamie. Warto przypomnieć, że współpraca Plej i Razer w obszarze eventów rozpoczęła się w 2018 roku. Przed pandemią agencja wspierała markę na eventach gamingowych takich jak Insomnia 64 w UK czy Paris Games Week.