Kampanii towarzyszy hasło „Ready Set Ford”, które, jak mówi Lisa Materazzo, globalna dyrektor ds. marketingu w firmie Ford, ma być „sygnałem nowego rozdziału dla Forda”. Firma chce pokazać, że tworzy „samochody z pasją, które wydobywają to, co najlepsze z ludzkich możliwości”.
W ramach kampanii powstał spot wyreżyserowany przez Seba Edwardsa, który przedstawia różnych klientów realizujących swoje zainteresowania z wykorzystaniem samochodów marki Ford. Jeden z nich ściga się w sportach motorowych, inny podziwia kanion, a jeszcze kolejny korzysta z jazdy w terenie.
Zobacz również
Nagranie kończy cytat Henry’ego Forda: „Niezależnie od tego, czy myślisz, że możesz, czy myślisz, że nie możesz, masz rację”.
Oprócz spotu powstały również zdjęcia autorstwa Alexa Kramera i Jaya Kolscha.


Słuchaj podcastu NowyMarketing


Nowa strategia
Ford podjął również trzy strategiczne decyzje, które mają unowocześnić markę.
- Firma ma działać zgodnie z obietnicami dla klientów, dotyczącymi kompetencji, pasji, społeczności i zaufania.
- Marka ma tworzyć komunikaty w marketingu skupione wokół tego, jak „w wyjątkowy sposób wspierać” styl życia swoich klientów.
- Nowe kampanie mają być skoncentrowane na wiodącej pozycji Forda w sportach motorowych i pojazdach użytkowych Ford Pro.
