„Ready Set Ford”: Ford z pierwszą od 15 lat globalną kampanią reklamową

ready set ford
Ford przedstawia pierwszą od ponad 15 lat globalną kampanię reklamową „Ready Set Ford”. Za akcję odpowiada agencja Wieden+Kennedy New York.
O autorze
1 min czytania 2025-09-16

Kampanii towarzyszy hasło „Ready Set Ford”, które, jak mówi Lisa Materazzo, globalna dyrektor ds. marketingu w firmie Ford, ma być „sygnałem nowego rozdziału dla Forda”. Firma chce pokazać, że tworzy „samochody z pasją, które wydobywają to, co najlepsze z ludzkich możliwości”.

W ramach kampanii powstał spot wyreżyserowany przez Seba Edwardsa, który przedstawia różnych klientów realizujących swoje zainteresowania z wykorzystaniem samochodów marki Ford. Jeden z nich ściga się w sportach motorowych, inny podziwia kanion, a jeszcze kolejny korzysta z jazdy w terenie.

Nagranie kończy cytat Henry’ego Forda: „Niezależnie od tego, czy myślisz, że możesz, czy myślisz, że nie możesz, masz rację”.

Oprócz spotu powstały również zdjęcia autorstwa Alexa Kramera i Jaya Kolscha.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowa strategia

Ford podjął również trzy strategiczne decyzje, które mają unowocześnić markę.

  • Firma ma działać zgodnie z obietnicami dla klientów, dotyczącymi kompetencji, pasji, społeczności i zaufania.
  • Marka ma tworzyć komunikaty w marketingu skupione wokół tego, jak „w wyjątkowy sposób wspierać” styl życia swoich klientów.
  • Nowe kampanie mają być skoncentrowane na wiodącej pozycji Forda w sportach motorowych i  pojazdach użytkowych Ford Pro.

PS Zwierzęta w logotypach marek samochodowych

PS2 Volkswagen wprowadza innowację w Australii. Chce w ten sposób ratować kangury