Będąc już oficjalnym dostawcą piłek meczowych dla Ligi Europy oraz Ligi Konferencji UEFA, Decathlon jeszcze bardziej umacnia swoją pozycję ważnego gracza w piłce nożnej, stając się oficjalnym partnerem Antoine’a Griezmanna. Podczas meczu Ligi Mistrzów UEFA we wtorek, 2 stycznia, pomiędzy Atletico Madryt i Bayerem Leverkusen, Antoine Griezmann zaprezentował historyczne partnerstwo z Decathlon. Od końca 2024 roku zdobywca Złotego Buta na Euro 2016 i najlepszy strzelec wszech czasów dla Atletico Madryt nosi zaciemnioną wersję butów CLR KIPSTA.
Zobacz również
– Cieszę się, że mogę dołączyć do Decathlon jako ambasador marki, która wyznaje kluczowe dla mnie wartości. Sprawiając, że piłka nożna staje się dostępna dla każdego poprzez integracyjne, innowacyjne i wydajne produkty, Decathlon pozwala ludziom doświadczyć magii tego sportu, w który mam przyjemność grać od ponad 20 lat. Ta nowa przygoda jest dla mnie naprawdę inspirująca, ponieważ oferuje mi wyjątkową okazję, aby bezpośrednio przyczynić się do współtworzenia produktów, których będę używał na boisku, w tym butów, które jeszcze bardziej przesuwają granice wydajności – mówi Antoine Griezmann.
Decathlon kontynuuje swoje strategiczne ambicje angażowania się w duże partnerstwa, takie jak Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie 2024 czy profesjonalna drużyna kolarska DECATHLON-AG2R LA MONDIALE. Partnerstwo z Antoinem Griezmannem stanowi znaczący krok w pozycjonowaniu Decathlon jako kluczowego gracza w wysoce konkurencyjnym świecie elitarnej piłki nożnej, jednocześnie wzmacniając jego zaangażowanie w doskonałość sportową, innowacje i promowanie pozytywnych wartości. Nowa współpraca z Antoinem Griezmannem – powszechnie uznawanym za jednego z najbardziej precyzyjnych i technicznych graczy swojego pokolenia – po raz kolejny pokazuje zaangażowanie marki w dostarczanie specjalistycznych produktów dla swoich klientów.
Współpraca między Antoinem Griezmannem i Decathlon otwiera również nową erę dla marki, ponieważ zawodnik weźmie udział w procesie współtworzenia produktów, które będzie nosił i które będą dostępne w sklepach.
Top NM: najchętniej czytane teksty w 2024 r.
Zdjęcia: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS XX
XX