Kampania potrwa do połowy sierpnia 2025 roku i, co ważne – projekt wykracza poza klasyczne ramy komunikacji produktowej. „Real Blast Challenge – Odfejkuj swój content” porusza temat autentyczności w mediach społecznościowych, zwracając uwagę na problem fejku i wykreowanej rzeczywistości, z jaką codziennie styka się młodzież obserwująca influencerów.
– Dla nas równie ważne jak produkt są wartości, które za nim stoją – dlatego kampania porusza temat autentyczności i wpływu mediów społecznościowych na młodych ludzi. Zależało nam na pokazaniu realnego problemu fejku obecnego w działaniach wielu influencerów – zjawiska, które młodzież często bezrefleksyjnie przyjmuje i naśladuje. Energy Blast stoi w kontrze do tej sztuczności – zachęcamy młodych do bycia sobą, bo autentyczność też ma moc – podkreśla Grzegorz Fijał, Senior Brand Manager marki Energy Blast.
Zobacz również
W kampanii bierze udział 40 influencerów, którzy już w jej pierwszej fazie zostali postawieni przed wyzwaniem pokazania siebie bez filtrów i z dystansem do własnego wizerunku. W kolejnej odsłonie akcja angażuje dodatkowo społeczność TikToka w konkurs, którego uczestnicy mają za zadanie stworzyć autentyczny materiał wideo, opublikować go na TikToku z hashtagiem #RealBlastChallenge i zawalczyć o miejsce w finale.
Jednym z kluczowych elementów kampanii jest gra terenowa, z której relacja wideo posłuży jako core content dla dalszych działań digitalowych.
Za pełen zakres działań strategicznych, kreatywnych produkcyjnych – od stworzenia big idea, przez współpracę z influencerami i produkcję wideo, po planowanie i zakup mediów na platformach Meta (Facebook, Instagram), YouTube i TikTok, odpowiada agencja KERRIS.
Polacy w ograniczony sposób ufają treściom internetowym, które wykorzystują AI [BADANIE]
Zdjęcie główne: mat. pras.
Słuchaj podcastu NowyMarketing