Zostało ono nagrodzone przez Międzynarodowe Targi Poznańskie statuetką Złotego Akanta, przyznawaną najlepiej przygotowanym stoiskom.
Konkurs Acanthus Aureus organizowany jest przez Międzynarodowe Targi Poznańskie od 2003 roku. Jego celem jest nagradzanie najlepszych rozwiązań architektonicznych i graficznych, sprzyjających bezpośredniej komunikacji z klientem na targach. Statuetkę Złotego Akanta otrzymują stoiska zaprojektowane i przygotowane w sposób najbardziej sprzyjający realizacji strategii marketingowej wystawcy. W ocenie brane są pod uwagę: cele uczestnictwa firmy w targach, scenariusz stoiska, jego kompozycja przestrzenna, koncepcja układu graficznego eksponatów i etalażu oraz jakość realizacji projektu.
Zobacz również
Podczas tegorocznych targów POL-ECO SYSTEM przyznano 12 statuetek. Jedną z nich otrzymało stoisko Ministerstwa Środowiska i Instytutu Ochrony Środowiska-Państwowego Instytutu Badawczego, przygotowane przez Agencję Berm.
Statuetka, choć nominalnie trafiła do Ministerstwa i Instytutu, to także wyróżnienie dla nas, ponieważ doceniono pomysł i pracę naszego zespołu. Organizacja tak dużego stanowiska, składającego się z kilku stref dedykowanych każdej instytucji, była dla nas dużym wyzwaniem – mówi Janusz Jabłoński, Prezes Zarządu Berm Creative Production Group.
Na stoisku Instytutu Ochrony Środowiska powstała Strefa Elektromobilności, gdzie organizowane były liczne animacje, warsztaty z robotyki i spotkania z ekspertami, przybliżające temat elektrycznych samochodów w Polsce oraz rozwoju innowacji systemowych w tym obszarze. Poza tym, na 200-metrowej przestrzeni, swoje stoiska wystawiennicze miał Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej, Polski Instytut Geologiczny, Instytut Badawczy Leśnictwa oraz Ministerstwo Środowiska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Agencja Berm zadbała o przygotowanie zabudowy i wyposażenia stoiska oraz stref poszczególnych instytucji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przystępując do realizacji tego projektu musieliśmy sprostać kilku wyzwaniom. Przede wszystkim, miała to być przyjazna przestrzeń, łącząca w optymalny sposób kilku wystawców – komentuje Andrzej Wyszomirski, Dyrektor Kreatywny Berm Creative Production Group. Nasz projekt oparliśmy na konstrukcji otwartej, stworzyliśmy ażurowe ściany z elementów drewnianych. Wszystko to ułatwiało ekspozycję, komunikację i przemieszczanie się gości w ramach stoiska. Pozwoliło nam to na osiągnięcie wrażenia lekkiej ekoprzestrzeni, którą podkreślało naturalne drewno oraz dominująca zieleń, a także motyw koron drzew, widoczny na materiałach graficznych – dodaje.
Projekt stoiska stworzył zespół pod kierownictwem Andrzeja Wyszomirskiego – Dyrektora Kreatywnego Agencji Berm. Za realizację odpowiadała Magda Świderska – Maruszak, Project Manager Berm Creative Production Group.