realme wypuszcza nowy model smartfona we współpracy z Coca-Cola

realme zaprezentowało dziś swój najnowszy smartfon realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition, który powstał we współpracy z jedną z najbardziej ikonicznych i znanych marek na świecie.
O autorze
1 min czytania 2023-02-10

realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition to całkowicie unikalny smartfon pod względem swojego wyglądu. Tylny panel urządzenia inspirowany jest charakterystycznymi dla marki Coca-Cola kolorami: czerwienią i czernią. Asymetryczny projekt podkreśla logo znanego na całym świecie producenta napojów gazowanych, a matowa powłoka imitująca metal zapewnia elegancki wygląd, jednocześnie zabezpieczając urządzenie przed zarysowaniami i śladami odcisków palców.

Nowy smartfon nawiązuje do świata Coca-Coli również w kwestii zastosowanego software’u – od blokady ekranu, poprzez personalizowane ikony aplikacji czy kultowy dzwonek, aż do bąbelkowego efektu ładowania.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Unikalne filtry zdjęć wprost z lat 80-tych oraz specjalny dźwięk migawki przywodzący na myśl moment otwierania puszki Coca-Coli to kolejne cechy, które wyróżniają ten telefon. Co więcej, nowy realme został wydany w specjalnym pudełku, które zawiera m.in.: niestandardową igłę do karty SIM oraz figurkę Realmeow Coca-Cola.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pod względem wydajności, realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition posiada procesor Snapdragon 695 5G, baterię 5000mAh oraz aparat 108 MP ProLight. Dodatkowo, aparat jest wyposażony w zaktualizowany tryb Street Photography Mode 3.0. Co więcej, zapewnia do 16 GB dynamicznej pamięci RAM i do 1TB pamięci zewnętrznej, a użytkownicy mogą zatrzymać na nim jeszcze więcej wspomnień.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition trafi do sprzedaży w wybranych krajach – w Tajlandii, Indonezji, Malezji i na Filipinach.
 

PS Coca-Cola podsumowuje 2022 rok

Jaki był największy sukces marki Coca-Cola w 2022 roku? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze i jak zmieni się to w 2023 roku? O tym przeczytacie w artykule Coca-Cola podsumowuje 2022 i przedstawia prognozy na 2023.