Ręce metaforą zmian w nowej kampanii Reebok (Reklama dnia)

Ręce metaforą zmian w nowej kampanii Reebok (Reklama dnia)
Nowa kampania Reebok zachęca ludzi do bycia lepszymi wersjami siebie. Poświęcenie, niekiedy ból i ogromny wysiłek wkładany w aktywność fizyczną to klucz do szczęścia i sukcesu.
O autorze
1 min czytania 2017-01-20

Reebok jako marka zaangażowana chce pomagać w przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym, a sprawność fizyczna jest najlepszą drogą do odblokowania siebie. Pomaga budować swoją tożsamość i kształtować nasze życie. 

Spot pod hasłem „Hands”, trwający ponad minutę, pokazuję, że w bliznach, ranach i krwi nie raz jest opisane ludzkie życie. Tytułowe ręce są metaforą zmian, które zachodzą w życiu człowieka, kiedy ten staje się bardziej odważny, otwarty, a także pewny siebie. 

Za kreację spotu odpowiada agencja Venables Bell&Partners. Spot wyreżyserował Diego Contreras, produkcją zajęła się firma Bullitt. 

PS 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach działań akcji „Be more human” Reebok ma na swoim koncie inne spoty, które równie silnie stawiają na rozwój. W ramach działań PR podczas kampanii, Reebok realizuje aktywację #escapezone, której hasłem przewodnim jest wychodzenie poza swoją strefę komfortu.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W 2016 roku Reebok rozdawał darmowe pary butów. Nie za darmo, oczywiście. Przechodnie musieli pokazać, że są wystarczająco szybcy, żeby je nosić. Akcja miała miejsce w Sztokholmie zorganizowała ją marka Reebok wspólnie z agencją Animal. Zobaczcie!

PS 3 

Powyższa akcja, to nie jedyna, która odbyła się w Sztokholmie. W lutym kiedy schody w metrze nie działały Reebok i kilka miejscowych klubów crossfitowych pomagało znosić ludziom walizki, zwierzęta, a nawet samych ludzi! 

PS 4

Reebok zachęcał również, w dość nietypowy sposób, by robić w życiu nieszablonowe rzeczy. Inspirujaca reklama z udziałem… kurczaka?