Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

Reckitt i Durex we współpracy z Grupą Ponton edukują młodzież w zakresie zdrowia seksualnego

O autorze
2 min czytania 2022-04-05

Firma Reckitt wraz z marką Durex oficjalnie rozpoczęła współpracę z Grupą Ponton, nawiązując tym samym partnerstwo strategiczne. Głównym celem inicjatywy jest wsparcie oraz edukacja młodzieży w zakresie zdrowia seksualnego. Poprzez wieloletnie doświadczenie obu podmiotów w obszarze promocji i ochrony zdrowia, współpraca stworzy wartościową platformę, dzięki której szerzona będzie świadomość seksualna wśród młodych osób. 

Celem współpracy marki Durex i Grupy Ponton jest wzajemne wsparcie młodzieży w zakresie szerzenia najwyższej jakości, rzetelnej edukacji seksualnej oraz wiedzy na temat bezpieczniejszego seksu, profilaktyki chorób przenoszonych drogą płciową, przeciwdziałania przemocy seksualnej i wykluczeniu, promowania odpowiedzialnych, asertywnych i samorealizacyjnych postaw w zakresie seksualności.

Wspólna misja = wspólny cel

Firma Reckitt powstała, by chronić, leczyć i pielęgnować. Od początku angażuje się w działania, które są ważne dla społeczeństwa w zakresie promocji i ochrony zdrowia. Od wielu lat wspólnie z marką Durex realizuje misję w obszarze zdrowia seksualnego, działając na rzecz bezpiecznego seksu i odpowiedniej edukacji, mając na szczególnej uwadze młodzież.

Odkrywanie seksualności może być wyzwaniem dla wielu młodych ludzi. Razem z marką Durex od wielu lat dbamy o to, by zapewnić młodym wiedzę, która pomoże im komfortowo i bezpiecznie wchodzić w doświadczenia seksualne, odpowiadać na ich wątpliwości i czerpać radość z bliskości i seksu. Tak zrodziła się idea nawiązania strategicznej współpracy z Grupą Ponton, w ramach której korzystamy z wieloletniego doświadczenia jej ekspertów w pracy z młodzieżą, tak by współtworzony przez nas serial „Praktykanci” jak najcelniej trafiał do tej grupy. To dla nas zaszczyt współpracować z ekspertami, którzy na co dzień towarzyszą młodym ludziom i wspierają edukację seksualną – komentuje Inga Songin, marketing director Poland & EE, Reckitt. 
LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa Ponton pracuje z młodzieżą i dla młodzieży, wspierając jej rozwój psychoseksualny oraz zapewniając dostęp do wiedzy i pomoc w realizowaniu własnego potencjału. Działa w obszarze edukacji seksualnej i poradnictwa w sprawach szeroko pojmowanej seksualności.

Z naszego doświadczenia wynika, że młode osoby w Polsce bardzo często nie mają z kim porozmawiać o swoich wątpliwościach w zakresie relacji intymnych, własnych ciał, seksu i antykoncepcji. Dlatego od 2002 roku nasi wolontariusze i wolontariuszki działają poprzez warsztaty, publikacje, wsparcie online i telefon zaufania. Tych dróg dotarcia z rzetelną edukacją jest wiele, ale potrzeba jeszcze więcej. Dlatego tak cieszy nas nawiązanie współpracy. Chcemy wykorzystać dobre praktyki wypracowane przez Reckitt i markę Durex oraz nasze doświadczenia i wiedzę, by jeszcze lepiej wspierać edukację, zdrowie i rozwój psychoseksualny młodzieży – podkreśla Katarzyna Banasiak-Marszałek, koordynatorka Grupy Ponton

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wielki powrót „Jak TO robić?”

Ponadto, w ramach współpracy marka Durex powróciła na swój kultowy kanał YouTube „Jak TO robić?” z nowym obyczajowym serialem „Praktykanci”. W serialu występuje czterech bohaterów, którzy sami wchodzą w świat aktywności seksualnej i stają przed wyzwaniem tworzenia kanału edukującego o seksualności. Od początku „Jak TO robić?” realizuje misję prowadzenia edukacji seksualnej młodzieży przez rozrywkę – w przystępnej i niekonwencjonalnej formie. Współpraca z grupą Ponton przy realizacji „Praktykantów” wprowadza doświadczenia i ekspertyzę Partnera do wątków serialu. Z serialu będzie można przejść bezpośrednio do artykułów edukacyjnych Grupy Ponton. Serial jest kontynuacją projektu „Jak TO robić?”, który wygenerował wśród młodych ludzi już niemal 30 mln wyświetleń na YouTube.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oprócz pełnometrażowych odcinków twórcy przewidzieli dodatkowe filmy edukacyjne w formie video shortów, które będą stanowić merytoryczne rozwinięcie wątków poruszanych w fabule serialu. Z serialu „Praktykanci” widzowie będą mogli łatwo przejść do artykułów edukacyjnych na stronie Grupy PONTON, która od 2002 r. działa na rzecz edukacji seksualnej młodzieży oraz od tego roku, razem z seksuologiem, współpracuje przy konsultacji treści pojawiających się na kanale. Premiera pierwszego odcinka odbyła się 22 lutego br., a za opracowanie tematów oraz konsultację scenariuszy odpowiada Grupa PONTON.