(Re)Collection, bo taką nazwę nosi wspólna kolekcja marek Coca-Cola i Diesel, dostępna będzie wyłącznie online, jednak aby dokonać zakupu trzeba za pomocą specjalnej aplikacji zeskanować charakterystyczny symbol recyklingu, który znajdziemy np. na niektórych pojemnikach na odpady wtórne. Wówczas dostaniemy dostęp do strony.
Zobacz również
W skład kolekcji wchodzą m.in. kurtki, bluzy z kapturem, dresy damskie oraz męskie i t-shirty. Każde ubranie ma na sobie charakterystyczne logo obu marek.
Co istotne, cała kolekcja została wykonana z materiałów przyjaznych środowisku – m.in. z bawełny pochodzącej z recyklingu czy też zutylizowanych plastikowych butelek PET.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kolekcja oficjalnie została zaprezentowana podczas wydarzenia w luksusowym paryskim domu towarowym Galeries Lafayette w trakcie odbywającego się w zeszłym tygodniu Paris Fashion Week.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
12 września br. w sklepach Lidla pojawiła się kolekcja sportowych ubrań damskich i męskich, które zostały uszyte z tkanin pochodzących z recyklingu.
PS2
Popularna marka COS, należąca do grupy H&M, postanowiła dać drugie życie swoim niesprzedanym i zniszczonym ubraniom – w ramach współpracy z organizacją Renewal Workshop firma odnowiła je i stworzyła z nich nową kolekcję.
PS3
Sposobów na ponowne wykorzystanie plastiku jest wiele. Przykładem tego są buty skandynawskiej marki Rens, która stworzyła sportowe buty z butelek z tworzywa sztucznego oraz fusów po kawie.
PS4
Modele butów Futurecraft.Loop marki adidas wykonane są z plastiku, który w pełni można poddać recyklingowi i ponownie wykorzystać do stworzenia nowej pary obuwia.
PS5
Marka The North Face wpadła na świetny pomysł recyklingowania swoich starych, żółtych namiotów – stworzyła z nich torby oraz plecaki.