W Polsce Red Bull MOBILE z powodzeniem wystartował w 2011 roku jako oferta telekomunikacyjna operatora Play – jednocześnie w wersji na kartę i na abonament.
Rolą Whites jest zapewnienie strategicznego wsparcia w obszarze SEO dla strony www.redbullmobile.pl poprzez rekomendowanie i realizowanie działań optymalizacyjnych. Podczas pracy nad projektem kluczowe dla agencji jest sukcesywne wdrażanie priorytetowych zmian, które z kolei w dłuższej perspektywie, wpłyną na realizację celu współpracy – poprawy widoczności serwisu. Whites odpowiada również za link building. Nad poprawnością przebiegu całego procesu oraz stałym monitoringiem wyników czuwa dedykowany ekspert SEO.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
W najbliższych miesiącach Whites będzie kontynuować prace optymalizacyjno-wdrożeniowe w zakresie najbardziej istotnych elementów z punktu widzenia serwisu.
Działania dotyczące marki Red Bull w obszarze SEO Whites prowadzi od sierpnia 2019. W ramach projektu agencja wzmacnia pozycję portalu www.redbull.pl w wynikach wyszukiwania Google, poprzez tworzenie na jego potrzeby wartościowego contentu.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta