Red8 startuje z kampanią Optimy Cardio po obronieniu budżetu tej marki

Red8 Advertising obroniła budżet kreatywny margaryny funkcjonalnej Optima Cardio z portfolio ZT Kruszwica/Bunge Polska. Właśnie startuje najnowsza kampania reklamowa marki, której bohaterem jest popularny polski aktor Bartek Świderski.
O autorze
1 min czytania 2015-04-13

Agencja obroniła budżet kreatywny marki Optima Cardio w styczniu br., w wyniku zwycięstwa w przetargu. Red8 Advertising uczestniczyła we wprowadzeniu Optima Cardio na rynek w 2012 r. i od tej pory nieprzerwanie współpracuje z ZT Kruszwica/Bunge Polska przy działaniach reklamowych dla tej marki.

Startująca obecnie, przygotowana przez Red8 kampania, jest skierowana do osób dbających o zdrowie, konsekwentnie budując wizerunek Optima Cardio jako margaryny pomagającej skutecznie obniżyć poziom złego cholesterolu.

Najnowszy spot reklamowy margaryny ma formę oryginalnie zorganizowanego testymonialu, w którym znany polski aktor Bartek Świderski w wiarygodny dla odbiorcy i humorystyczny sposób przedstawia swoje zmagania ze zbyt wysokim poziomem cholesterolu.

Kampania, której hasło przewodnie brzmi „Optima – wspiera zdrowe wybory”, wystartowała po Świętach Wielkanocnych i będzie prowadzona w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się dom mediowy Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing