Bohaterami animowanego spotu są ognisty Macho i piękna Chicka, dzięki którym odbiorcy poczują atmosferę meksykańskiego baru. Emisje zaplanowano w największych telewizjach ogólnopolskich oraz kanałach tematycznych.
Najnowsze spoty reklamowe Redd’sa wyróżniają się zabawną formą wizualną, muzyczną i tekstową. W pierwszej odsłonie kampanii, w pozytywny nastrój wprowadzał kołyszący się Rastaman. Drugi spot przenosi widzów do meksykańskiego baru, w którym głównymi bohaterami są Macho i zjawiskowa Chicka. W reklamie przedstawiony jest najnowszy smak Redd’sa: Gruszka i Chili. Całość podsumowuje hasło kampanii – Piwo inne niż inne, które odróżnia Redd’sa zarówno od lagerów, jak też innych piw smakowych.
Zobacz również
Późna wiosna i lato to dla rynku piwnego najgorętszy czas, a w szczególności dla piw smakowych. Bartosz Brusiło, Manager ds. Strategii, Badań i Analiz w Kompanii Piwowarskiej tłumaczy:
„Lato to idealny sezon na lekkie piwa smakowe, które doskonale orzeźwiają i gaszą pragnienie. W okresie tym sięgamy po nie częściej niż w innych porach roku. Co ciekawe, mężczyźni równie chętnie co kobiety kupują wtedy owocowe lagery”.
Nowy smak to nie jedyna nowość w tym sezonie. Redd’s przeszedł rebranding, pojawiła się nowa etykieta, oraz nowa komunikacja nawiązująca do zabawnych, lekkich form muzyczno-graficznych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Platformę kreatywną przygotowała agencja PZL. Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, nowe opakowania Redd’sa zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Kampanię PR realizuje Tailor Made PR, a komunikację w social mediach prowadzi agencja Lubię to.
Słuchaj podcastu NowyMarketing