Kampania stanowi platformę dla autentycznych, pełnych pasji osób do dzielenia się swoimi wyjątkowymi historiami i podróżami. „Proud Notes” jest swego rodzaju listem miłosnym od przyjaciół i rodziny w społeczności LGBTQ+, świętując i podkreślając różne sposoby wyrażania miłości, akceptacji i uznania. W spocie stworzonym w ramach kampanii przedstawiono historie pięciu osób, którzy dzielą się intymnymi listami, które dostali od swoich bliskich.
Kolekcja „All types of love” specjalnie przygotowana na tą okazję, składa się z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki, m.in. Classic Leather, Club C 85, Zig Kinetica, Nano X, Forever Floatride Energy i Instapump Fury, które tym razem możemy dostać w kolorach tęczowej flagi. Barwy naniesiono tak, że wyglądają jak pomalowane akwarelami lub metodą tie dye. Niektóre zostały pokryte kolorami w całości, inne zyskały wyłącznie tęczowe elementy: wkładki, sznurówki czy zapiętki. W kolekcji znajdziemy również koszulki, szorty, spodnie oraz akcesoria z logo marki przyozdobionym tęczową flagą.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Reebok zawsze celebrował nieustanne przekraczanie granic i redefiniowanie norm. W ramach wsparcia społeczności marka przekazała 75 tysięcy dolarów na projekt „It Gets Better”, który pomaga, wspiera i łączy młodzieży LGBT + na całym świecie.