czym jest dla nich hasło kampanii #freeyourfury.
W sieci pojawiło się właśnie najnowsze wideo, będące owocem współpracy z ambasadorami Reebok Classic. Film został zainspirowany hasłem kampanii – #freeyourfury. To proste i silne wezwanie do uwolnienia wewnętrznej furii i podążania własną drogą, niezależnie od wzbudzanych kontrowersji. Jeśli to, co robisz, nosisz, mówisz czy myślisz, nie podoba się innym, to inni mają problem, a nie Ty!
Zobacz również
Każdy z ambasadorów zaprezentował się z zupełnie innej strony tj. w przestrzeni miejskiej jak i lokalizacjach związanych z ich codzienną pracą. Tym samym Natalię Nykiel możemy podziwiać na backstage’u przed koncertem oraz w trakcie występu. JIMKA zastaliśmy w jego studio nagraniowym pracującego nad muzyką do wideo. Alana Andersza przyłapaliśmy w jednym z przejść podziemnych, a Martę stąpającą dynamicznym krokiem po korytarzach Capitolu. Areta z kolei krząta się po garderobie pełnej ubrań i próbuje zdecydować się na najlepszą stylizację.
Film jest również inspiracją dla fanów marki Reebok Classic, którzy chcą podzielić się swoją interpretacją hasła #freeyourfury. Przygotowaliśmy konkurs, w którym wygrać można buty FuryLite oraz wyjątkowe spotkanie z ambasadorami marki. Do 1 kwietnia zapostuj na Instagramie zdjęcie pokazujące Twoje bezkompromisowe podejścia do życia i oznacz je #freeyourfury @reebokclassicpolska.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W unikalnej formie Furylite nietrudno znaleźć liczne nawiązania do kontrowersyjnego modelu Instapump Fury, który w 1994 roku postawił na głowie wyobrażenie o tym, jak może wyglądać sportowe obuwie. Zaawansowany design Furylite to nie tylko odważny kształt, ale też modna kolorystyka i najlepsze materiały – podeszwa wykonana z pianki 3D Ultralite czy cholewka ze specjalnej siatki, które pozwalają stopie oddychać, zapewniając jej idealną amortyzację.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Model FuryLite dostępne na www.reebok.pl i w sklepach Reebok, salonach Sizeer, Worldbox i Citysport.