W ramach współpracy konsultanci z 24/7Communication będą odpowiedzialni za działania komunikacyjne dla wszystkich produktów z linii sport, marki Reebok. Ponadto agencja kompleksowo będzie odpowiadać z organizację i koordynację eventów, jak również programu influencerskiego marki w Polsce.
„Cieszymy się, że możemy pracować z wiodącą agencją PR w Polsce. Jako marka, kładziemy ogromny nacisk na działania w infosferze, jednocześnie wierząc w siłę tradycyjnych mediów. Dlatego decyzja o wyborze 24/7Communication, która w swoich działaniach doskonale łączy te dwa obszary, była naturalnym procesem” – mówi Michał Kępiński, Brand Activation Manager Reebok.
Zobacz również
Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Group Account Manager). Projekt został pozyskany w drodze przetargu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach