W ramach współpracy konsultanci z 24/7Communication będą odpowiedzialni za działania komunikacyjne dla wszystkich produktów z linii sport, marki Reebok. Ponadto agencja kompleksowo będzie odpowiadać z organizację i koordynację eventów, jak również programu influencerskiego marki w Polsce.
„Cieszymy się, że możemy pracować z wiodącą agencją PR w Polsce. Jako marka, kładziemy ogromny nacisk na działania w infosferze, jednocześnie wierząc w siłę tradycyjnych mediów. Dlatego decyzja o wyborze 24/7Communication, która w swoich działaniach doskonale łączy te dwa obszary, była naturalnym procesem” – mówi Michał Kępiński, Brand Activation Manager Reebok.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Za realizację projektu z ramienia agencji odpowiada zespół konsultantów kierowany przez Katarzynę Fabjaniak-Czerniak (Group Account Manager). Projekt został pozyskany w drodze przetargu.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta