Agencji kreatywnej Cut The Mustard została powierzona kompleksowa obsługa marki Reebok – zarówno produktów z linii sport, jak i classic. Wśród planowanych działań znajdują się organizacja eventów, digital communication, współpraca z ambasadorami i influencerami oraz media relations.
„Zdecydowaliśmy się powierzyć wszystkie działania dla marki Reebok w Polsce jednej agencji. Naszym celem jest uspójnienie komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku konsumenta z marką, a tym samym zwiększenie skali zasięgu kampanii i zaangażowania w markę. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty tej współpracy” – mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland.
Zobacz również
Takie, zupełnie nowe dla Reebok, podejście do współpracy agencyjnej ma zagwarantować marce integralność działań we wszystkich obszarach.
Cut The Mustard współpracę z Reebokiem realizuje w partnerstwie z agencjami PR.me, która wesprze działania w zakresie media relations, oraz Lettly, która poprowadzi obszar związany z influencerami. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.
Cut The Mustard została pozyskana w drodze przetargu. Agencja zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Agencja stawia na wyraziste pomysły, które przekładają się na dopasowany i angażujący odbiorcę content.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing