REEBOK POSTAWIŁ NA CUT THE MUSTARD

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie - Reebok - od stycznia 2017 r. rozpocznie współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie odpowiedzialna za obsługę Reebok w wymiarze szeroko rozumianego content marketingu.
O autorze
1 min czytania 2016-12-21

Agencji kreatywnej Cut The Mustard została powierzona kompleksowa obsługa marki Reebok – zarówno produktów z linii sport, jak i classic. Wśród planowanych działań znajdują się organizacja eventów, digital communication, współpraca z ambasadorami i influencerami oraz media relations. 

„Zdecydowaliśmy się powierzyć wszystkie działania dla marki Reebok w Polsce jednej agencji. Naszym celem jest uspójnienie komunikacji we wszystkich możliwych punktach styku konsumenta z marką, a tym samym zwiększenie skali zasięgu kampanii i zaangażowania w markę. Z niecierpliwością czekamy na pierwsze efekty tej współpracy” – mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland.

Takie, zupełnie nowe dla Reebok, podejście do współpracy agencyjnej ma zagwarantować marce integralność działań we wszystkich obszarach. 

Cut The Mustard współpracę z Reebokiem realizuje w partnerstwie z agencjami PR.me, która wesprze działania w zakresie media relations, oraz Lettly, która poprowadzi obszar związany z influencerami. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cut The Mustard została pozyskana w drodze przetargu. Agencja zajmuje się planowaniem i przygotowaniem strategii oraz kreacji, a także pełną realizacją kampanii w duchu digital-first. Agencja stawia na wyraziste pomysły, które przekładają się na dopasowany i angażujący odbiorcę content.

Słuchaj podcastu NowyMarketing