Akcja Classic Collaborators zapoczątkowana przez Reebok skupia aspirujących artystów z różnych dziedzin sztuki. Młodych twórców poproszono o stworzenie prac nawiązujących do nowego modelu butów, a te słowa miały służyć im za inspirację: „Codziennie piszesz własną historię – swoją pasją, twórczością i działaniami. Przecierasz szlaki, wytyczasz nowe kierunki, przekraczasz granice. To Twoja własna, wyjątkowa historia. #WriteYourLegacy”.
Pandemia pokrzyżowała plany wielu młodych artystów, stąd pomysł Reebok, by udostępnić platformę i zapoczątkować akcję, która umożliwi im opowiedzenie własnych historii i pokazanie swoich prac w tych trudnych czasach. A oni wykorzystali tę wyjątkową szansę w 100%. Powstały fotografie, nagrano filmiki, stworzono grafiki 3D. Zaprojektowano nawet kołdrę. I to wszystko wydarzyło się podczas kwarantanny.
Zobacz również
W globalnej akcji udział wzięli:
- Achille Laplante – fotograf z Paryża
- Becky Garner – filmowiec z Londynu
- Chloe Karayiannis – dyrektor artystyczna i graficzka 3D z Londynu
- Christina Lopez – projektantka z Bostonu
- Dan Hall – fotograf z Londynu
- Davo Howarth – artysta z Manchesteru
- Enkako – fotograf i bloger z Chin
- Jade Pearl – artystka z Londynu
- John Yuyi – artysta plastyk z Nowego Jorku
- Kicki Yang Zhang – artystka, beauty influencerka i modelka z Berlina
- Michael Kusumadjaja – fotograf z Nowego Jorku
- Myles Loftin – fotograf i reżyser z Brooklynu w Nowym Jorku.
- Natalie Shields – projektantka, dyrektor artystyczna, forografka i ilustratorka mieszkająca na Brooklynie w Nowym Jorku i pochodząca z Seattle w Waszyngtonie
- Nathanael Layne – artysta plastyk z Cambridge w Massachusetts
- Somnath Bhatt – artysta i projektant pracujący w Indiach i Stanach Zjednoczonych
- Thorpe – artysta z Bostonu tworzący prace z użyciem tekstyliów
- You Lu – projektant graficzny i wizualny z Brooklynu w Nowym Jorku urodzony w Szanghaju
Prace inspirowane nowym modelem butów znaleźć można na stronie.
Classic Leather Legacy są już dostępne na stronie w zróżnicowanej palecie kolorystycznej. W tym i nadchodzącym roku Reebok planuje wypuścić specjalne wersje i dodatkowe kolekcje Classic Leather Legacy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing