Pierwsza z kilku odsłon kampanii marki jeansów Levi’s „Reimagine” z Beyonce to próba ponownej interpretacji dobrze znanej reklamy „Launderette” z Nickiem Kanemanem, którą w 1985 roku wyreżyserowała amerykańska artystka, Melina Matsoukas. To z tego klipu pochodzi piosenka „I Heard It Through the Grapevine”, do dziś nucona przez kolejne pokolenia. Z okazji powstania kampanii Levi’s w 2024 roku, Beyonce wspólnie z Post Malone stworzyli natomiast utwór „Levii’s Jeans”.
Podobnie jak Kaneman w 1985 roku, tak samo Beyonce dziś, odwiedza w klipie pralnię miejską i, ku zaskoczeniu innych jej użytkowników, rozbiera się tam do bielizny. Odwołanie do oryginału jest oczywiste.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Denim był często widziany przez męski pryzmat, więc ta kampania, która kładzie nacisk na kobiecą siłę i perspektywę, ma dla mnie szczególne znaczenie. Nie mogę się doczekać, by odkrywać nowe sposoby, w jakie nasze wizje mogą zbiegać się w misji wzmacniania pozycji kobiet i celebrowania ich mocy – opowiada piosenkarka, gwiazda kampanii Levi’s.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Od strony technicznej za pierwszy klip reklamowy „Reimagine” odpowiadają węgierski operator, Marcell Rév (nagrodzony Emmy za zdjęcia do jednego z odcinków serialu „Euforia”) oraz fotograf, Mason Poole, znany ze współpracy z Beyonce od kilkunastu lat.
Kampania „Reimagine” obejmuje zarówno telewizję, reklamy outdoorowe, media cyfrowe i społecznościowe, jak i prasę oraz ekskluzywne produkty sygnowane przez markę Levi’s.
Zdjęcia: YouTube
PS Timothée Chalamet w kampanii Chanel. Reżyserem Martin Scorsese
Timothée Chalamet, topowy aktor młodego pokolenia i ambasador Chanel, wystąpił w reklamie kultowego zapachu Bleu de Chanel. Czarno-biały, 1,5-minutowy klip wyreżyserował Martin Scorsese. Video jest opowieścią o odnajdowaniu siebie.
PS2 CarMax w reklamie nawiązuje do filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Kostiumy stworzyła laureatka Oscara
Kino po raz kolejny spotyka branżę handlową, tym razem w związku z premierą filmu „Beetlejuice Beetlejuice”. Oto, co wyniknęło z połączenia scenografii rodem z wyobraźni Tima Burtona, kostiumów Colleen Atwood i piosenki Harry’ego Belafonte’a.