Reklama dnia: Człowiek w klatce, czy zabierzesz go do domu?

Reklama dnia: Człowiek w klatce, czy zabierzesz go do domu?
Pyszczki przyciśnięte do metalowych krat, łapy na drzwiach klatek, głośne piski, które mają za zadanie zwrócić uwagę tego jedynego, wybranka serca, który zabierze go ze sobą do kochającego domu.
O autorze
1 min czytania 2017-04-28

Tym razem PEDIGREE zaprezentowało inny scenariusz adopcji. Ludzie zamknięci w klatkach ze wzrokiem wbitym w ekrany telefonów i komputerów. Niezależnie od wieku: dzieci, młodzież, dorośli i emeryci. Jedni „grają w grę” , inni oglądają seriale, inni po prostu zabijają czas.

Nagle w drzwiach pokoju, staje ON.

Spot PEDIGREE „Pick Me” to jedna z najbardziej inteligentnych, przekornych, skomplikowanych i głęboko emocjonalnych reklam, które widzieliśmy w ostatnim czasie. Nie kończy się jak melodramat, nie szantażuje emocjonalnie widza, a przekazuję bardzo ważną wiadomość: często ludzie bardziej potrzebują wiernego przyjaciela niż pies.

Reklama jest częścią kampanii brandu, która w krótkich scenach przedstawia, jak psy współpracują z ludźmi. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiada agencja BBDO New York. 

Zobaczcie więcej spotów z trwającej od dwóch lat kampanii PEDIGREE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Większość z nas jest narażona na stres. Gdy taki stan długo się utrzymuje, może się przerodzić w poważne problemy zdrowotne. Dlatego warto mieć psa!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pies – najlepszy przyjaciel człowieka. Członek rodziny. Pedigree w swoim spocie pokazuje, jaki wpływ psy potrafią mieć na resocjalizację byłych więźniów.

Pies oprócz tego, że jest wiernym przyjacielem, może być doskonałym przewodnikiem.

PS

Niedawno pokazywaliśmy Wam wzruszającą reklamę, w której widzimy samotnego i smutnego mężczyznę, któremu brakuje miłości, oraz bezpańskiego, błąkającego się samotnie po ulicach psa, który ostatecznie trafia do schroniska, by później znaleźć „prawdziwą miłość”.