Dlaczego drużyna, ubranych na czarno, rosłych mężczyzn, dosłownie zwala z nóg przechodniów i zatrzymuje samochody bezpośrednio na ulicy? Zobaczcie twardzieli w akcji!
Spot pokazuje, że drużyna zawodowych graczy chroni tych, którzy narażeni są na straszliwe, niemożliwe do przewidzenia wypadki. W ten sposób AIG nakłania do ubezpieczenia się, by w razie konieczności zniwelować skutki wypadku.
Zobacz również
W internecie możemy zobaczyć, że ludzie sugerują, iż reklama jest zbyt agresywna – to chyba Ci, którzy nie widzieli reklamy Reeboka z Terrym Tatem.
Film został stworzony w bezpieczny sposób, który nadzorowali eksperci, a AIG podpowiada – „nie próbujcie tego na ulicy, jeśli ktoś niesie ze sobą kubek!” 🙂
Zespoły sportowe też potrafią przygotować dobrą kampanię społeczną. Istniejąca od 2003 roku drużyna rugby, której członkami są wyłącznie geje, stworzyła spot, mający zachęcić homoseksualnych mężczyzn do przyłączenia się do zespołu. W zamian za to Muddy York RFC oferowało akceptację i dobrą zabawę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing