„Od wysokiego do niskiego, niezależnie od koloru skóry, wielkości buta czy długości włosów – piękno przychodzi w milionie różnych kształtów i rozmiarów” – tak twórcy butelek komentują powstanie limitowanej wersji opakowań.
Na potrzeby promocji, marka stworzyła spot telewizyjny, w którym jego twórcy przedstawili proces produkcji nowych opakowań. Zobaczcie:
Zobacz również
Kampania powstała ponieważ raport piękna i zaufania Dove wykazał, że kobiety nie są zadowolone z tego, jak media społecznościowe kładą nacisk na to, aby wyglądać w określony sposób.
Twórcy kampanii jednak się przeliczyli. To co miało być trafioną kampanią dla kobiet, okazało się być niewypałem. Internauci natychmiast wytknęli marce uwagi związane z akcją, w tym zarzuty jakoby Dove nie było konsekwentne w propagowaniu różnorodności.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jesteśmy ciekawi, co Wy myślicie o tej kampanii. Czy trafia do Was jej przekaz?
PS
Miesiąc temu Dove wystartowało z nową, zaskakującą kampanią ‘Image_Hack’, która ma przyczynić się do zmiany wizerunku kobiety w mediach.
Marka wraz z duńskim oddziałem agencji Mindshare zhakowała w tym celu serwis stockowy Shutterstock.