Czy wiosna, nie tylko ta astronomiczna, pomoże Ci przebiec kilometr w mniej niż 5 minut i 30 sekund?
Na potrzeby spotu, DJ Nömak zremiksował utwór Antonio Vivaldiego „Wiosna”. Ma ona dodawać sił i pobudzać biorących udział w wyzwaniu do szybszego biegu.
Zobacz również
Do 14 maja wszyscy, którzy do remiksu „Wiosny” Vivaldiego przebiegną kilometr poniżej 5,5 minuty zostaną nagrodzeni 20% zniżką na obuwie Nike.
W ramach tego wyzwania sportowcom towarzysz będzie hashtag #runthespring. W spocie zobaczymy Elodie Clouvel, srebrnego medalistę olimpijskiego w pięcioboju nowoczesnym.
Za kreację spotu odpowiada agencja Les Gaulois.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Rok temu Reebook również zachęcał nas do rozpoczęcia przygody z bieganiem. W jaki sposób? Rozdawał darmowe buty!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W Sztokholmie Reebok wraz z agencją Animal zorganizował akcję podczas, której jeśli okazało się, że jesteś wystarczająco szybki możesz za darmo dostać buty Reebok.
Na potrzeby akcji wykorzystano fotoradar, którego zadaniem był pomiar prędkości przechodniów. Aby otrzymać darmową parę butów, wystarczyło podjąć wyzwanie i przebiec koło billboardu osiągając ponad 17 km/h.