Reklama dnia: Jak przekonać klienta, żeby wrócił? Najlepiej piosenką – zobaczcie nietypowy pomysł agencji Rinck

Reklama dnia: Jak przekonać klienta, żeby wrócił? Najlepiej piosenką – zobaczcie nietypowy pomysł agencji Rinck
Gorton's Seafood współpracowało z agencją Rinck ponad 9 lat. Agencja była odpowiedzialna za stronę internetową firmy, social media, promocję oraz reklamę digital.
O autorze
0 min czytania 2016-09-14

Współpraca właśnie się zakończyła i Rinck postanowiło pożegnać swojego klienta w bardzo oryginalny sposób. Agencja zadedykowała mu piosenkę. Co jednak najważniejsze – samodzielnie ją zrealizowała. W ten sposób zachęca Gorton’s Seafood do powrotu w niedalekiej przyszłości.

Zobaczcie sami, jak to wyszło:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

Piosenką można zareklamować również konferencję dla programistów. Pisaliśmy o tym tutaj >>

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

ASZdziennik może nie śpiewająco, ale również bardzo oryginalnie. Zobaczcie niekonwencjonalną reklamę suchej krakowskiej, która pojawiła się zaledwie wczoraj w naszym cyklu 

PS 3 

Reklama serialu poprzez naukę języka hiszpańskiego? To również Was zaskoczy! Zobaczcie tutaj >>

Jeżeli znacie jeszcze inne reklamy, które Waszym zdaniem powinny się znaleźć w zestawieniu – dawajcie znać w komentarzach 🙂

Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!