Dziś, częściej niż o tabliczkę czekolady proszą o nową grę na PlayStation, albo o święty spokój, bo przecież „nie mogę zatrzymać tej gry mamo”! Dlatego media Expert stworzyło kampanię, w której uczy rodziców nadążać nad nowym językiem młodzieży.
Gamerski dla początkujących to cykl lekcji, które prowadzi Tomasz Kowalczuk, językoznawca i doktor nauk humanistycznych, dowiecie się z nich: m.in co to Skill, Nerd i AFK, a także znajdziecie sposób na to, by dzielić pasje gamerskie ze swoimi dziećmi.
Zobacz również
Więcej spotów z kampanii tutaj.
Jeśli obejrzeliście wszystkie, to czy wypada nam nie powiedzieć GG?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Co myślicie o takich reklamach?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Narodowe Centrum Kultury ruszyło jakiś czas temu z kampanią Ojczysty – dodaj do ulubionych. W jednym ze spotów przekonuje, że znajomość polszczyzny sprzyja porozumieniu między pokoleniami i przynosi szczęście w życiu zawodowym i osobistym 🙂
Inny spot z kampanii w groteskowy sposób zwraca uwagę na wszechobecny problem, jakim jest zaniedbywanie używania znaków diakrytycznych w komunikacji tekstowej.
PS2
W 2012 roku oku Ministerstwo Środowiska rozpoczęło kampanię „Wyłączamy prąd, włączamy oszczędzanie”. Akcję urozmaiciły trzy spoty z udziałem profesorów Jerzego Bralczyka i Zbigniewa Lew-Starowicza, nie dość, że wsparli środowisko, to zadbali o nasz język!