TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Jeśli oszczędzasz pieniądze, możesz czuć się epicko

Reklama dnia: Jeśli oszczędzasz pieniądze, możesz czuć się epicko
MoneySuperMarket przenosi animowanego bohatera lat 80-tych do prawdziwego świata i napełnia go niezwykłą radością dzięki zaoszczędzonym pieniądzom.
O autorze
1 min czytania 2017-04-07

Marka w kampanii wideo wykorzystała znanego nam Szkieletora i jego odwiecznego rywala He-Mana. Tym razem postacie w żaden osób ze sobą nie walczą, dlaczego? Ponieważ Szkieletor zaoszczędził trochę pieniędzy, dzięki czemu czuje się lekko, „epicko” i prezentuje nam swój oszałamiający taniec.

Darren Bentley, dyrektor ds. Marketingu w MoneySuperMarket, powiedział, że dodanie postaci Szkieletora wniosło świeżości do kampanii marki. 

„Myśleliśmy, że to zabawne, aby zmienić postrzeganie jednego z najbardziej znanych bohaterów naszego dzieciństwa i pokazać, że niezależnie od tego, kim jesteś, można czuć się jak gwiazda, jeśli oszczędzamy nasze pieniądze.”

Jo Gunn, kierownik Mattel UK, dodał, że kampania „wprowadzi He-Mana i Szkieletora do nowego pokolenia fanów”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Przeniesienie postaci z bajek, książek do świata rzeczywistego dobrze sprawdza się w przypadku spotów reklamowych. Agencja BDO Toronto specjalnie dla kanadyjskich wydawców romansów Harlequin Books przygotowała spoty, w których możemy spotkać współczesne kobiety na randkach z fikcyjnymi postaciami: kowbojami i wikingami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się