Cuervo wykorzystuje w dwuminutowym filmiku motyw końca świata, aby pokazać, że życie to tylko chwila, która w pewnym momencie może zostać nagle przerwana. Dlatego warto tu i teraz wykorzystać swój potencjał, ale też bawić się całym sobą!
Dobór piosenki, która ma pokazać, że warto żyć chwilą nie jest przypadkowy! W spocie wykorzystano balladę Elvisa Presleya „It’s now or never”, która towarzyszy jego bohaterom w zaistniałym chaosie.
Zobacz również
Jutro jest przereklamowane – to motto kampanii światowego lidera w produkcji tequili. To doskonałe połączenie, które wyróżnia tequile jako napój, który w czasie niepewności pomoże zadbać nam o niezapomniane TERAZ.
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja CP+B LA.
Marka mocno zaznacza, że oferowany przez nich alkohol powoduje, że chwile, które przeżywamy są niepowtarzalne.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Każdy dzień, niezależnie od tego, jak go zaplanujemy, z Jose Cuervo będzie lepszy!
PS2
Znaleźliśmy inne reklamy, które wykorzystują motyw końca świata. Zobaczcie!