Reklama dnia: Kendall Jenner uczestniczką pokojowej demonstracji. Zaprowadza pokój… puszką Pepsi?

Reklama dnia: Kendall Jenner uczestniczką pokojowej demonstracji. Zaprowadza pokój… puszką Pepsi?
Kendall Jenner w nowej reklamie Pepsi przerywa sesję zdjęciową, by dołączyć do pokojowej demonstracji. Czy Pepsi pomoże rozluźnić atmosferę?
O autorze
1 min czytania 2017-04-05

To miała być piękna chwila. Ostatnią modelką reklamującą Pepsi była, w 1992 roku, Cindy Crawford. Modelka obserwowana przez dwójkę małoletnich ochładzała się zimnym napojem.

Tym razem Kendall odrzuciła dobrodziejstwa modelingu na rzecz przyłączenia się do globalnego ruchu pokoju.

Po premierze spotu w sieci zawrzało. Za najmniej udaną, dość niestosowną scenę ocenia się wejście Jenner przed szereg demonstrantów i jej konfrontacje z policjantem blokującym drogę. Modelka podając puszkę Pepsi funkcjonariuszowi, rozluźnia atmosferę i zaprowadza „pokój”. Czy to delikatne nawiązanie do protestów w Baton Rouge?

Pepsi jest innego zdania – To globalna reklama, która pokazuje ludzi z różnych środowisk, łączących się w duchu harmonii. Uważamy, że to ważne przesłanie – pisze firma w swoim oświadczeniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A co Wy uważacie o przesłaniu reklamy?

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Równie globalny spot, łączący ludzi z różnych środowisk wypuścił niedawno Diesel. W klipie marki odzieżowej widzimy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier, braku pokoju. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi (tak jak puszka Pepsi?).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się