To miała być piękna chwila. Ostatnią modelką reklamującą Pepsi była, w 1992 roku, Cindy Crawford. Modelka obserwowana przez dwójkę małoletnich ochładzała się zimnym napojem.
Tym razem Kendall odrzuciła dobrodziejstwa modelingu na rzecz przyłączenia się do globalnego ruchu pokoju.
Zobacz również
Po premierze spotu w sieci zawrzało. Za najmniej udaną, dość niestosowną scenę ocenia się wejście Jenner przed szereg demonstrantów i jej konfrontacje z policjantem blokującym drogę. Modelka podając puszkę Pepsi funkcjonariuszowi, rozluźnia atmosferę i zaprowadza „pokój”. Czy to delikatne nawiązanie do protestów w Baton Rouge?
Pepsi jest innego zdania – To globalna reklama, która pokazuje ludzi z różnych środowisk, łączących się w duchu harmonii. Uważamy, że to ważne przesłanie – pisze firma w swoim oświadczeniu.
A co Wy uważacie o przesłaniu reklamy?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Równie globalny spot, łączący ludzi z różnych środowisk wypuścił niedawno Diesel. W klipie marki odzieżowej widzimy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier, braku pokoju. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi (tak jak puszka Pepsi?).