To miała być piękna chwila. Ostatnią modelką reklamującą Pepsi była, w 1992 roku, Cindy Crawford. Modelka obserwowana przez dwójkę małoletnich ochładzała się zimnym napojem.
Tym razem Kendall odrzuciła dobrodziejstwa modelingu na rzecz przyłączenia się do globalnego ruchu pokoju.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Po premierze spotu w sieci zawrzało. Za najmniej udaną, dość niestosowną scenę ocenia się wejście Jenner przed szereg demonstrantów i jej konfrontacje z policjantem blokującym drogę. Modelka podając puszkę Pepsi funkcjonariuszowi, rozluźnia atmosferę i zaprowadza „pokój”. Czy to delikatne nawiązanie do protestów w Baton Rouge?
Pepsi jest innego zdania – To globalna reklama, która pokazuje ludzi z różnych środowisk, łączących się w duchu harmonii. Uważamy, że to ważne przesłanie – pisze firma w swoim oświadczeniu.
A co Wy uważacie o przesłaniu reklamy?
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Równie globalny spot, łączący ludzi z różnych środowisk wypuścił niedawno Diesel. W klipie marki odzieżowej widzimy mur, który jest odniesieniem do wszystkich stereotypów i barier, braku pokoju. Kiedy zostaje zburzony przez tęczowy czołg, nie ma już żadnych ograniczeń. Dziura po nim jest w kształcie serca, co jest symbolem miłości, nadziei i jednoczenia ludzi (tak jak puszka Pepsi?).