Reklama dnia: KFC podkreśla swoją szybkość przez specjalne, limitowane opakowania – zobaczcie ich oryginalny design!

Reklama dnia: KFC podkreśla swoją szybkość przez specjalne, limitowane opakowania – zobaczcie ich oryginalny design!
KFC to w Tajlandii jeden z najpopularniejszych i najszybciej rozwijających się brandów. Marka postanowiła uczcić i jednocześnie podkreślić swoją szybkość poprzez specjalne limitowane opakowania.
O autorze
1 min czytania 2016-08-09

Z jednej strony kubełków wszystko wygląda tak jak wcześniej. Z drugiej jednak pojawił się oryginalny i dający optyczne złudzenie ruchu wzór. 

Zobaczcie sami i dajcie znać w komentarzach, czy podoba Wam się ten pomysł: 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oryginalnym opakowaniem zachwycała niegdyś Coca-Cola:

Coca-Cola ma również na swoim koncie butelkę zrobioną z lodu, o której pisaliśmy w innym odcinku naszego cyklu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Pisaliśmy niedawno o świetnym pomyśle marki Orangina. Zobaczcie, jak za pomocą opakowania można wymóc na użytkownikach pożądane zachowanie. Cały materiał znajdziecie tutaj >>

PS 3

W tyle nie pozostaje także Beck – z jego kapslem można kręcić video w technologii 360°. Zobaczcie tutaj >>

PS 4 

Na koniec dwa zdecydowanie warte uwagi pomysły McDonald’s. Pierwszy z nich to specjalne pudełko dla cyklistów: 

O drugim pomyśle pisaliśmy w naszej Reklamie dnia. Cały materiał pod linkiem: Reklama dnia: wirtualna rzeczywistość z… pudełka Happy Meal

Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.

Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!