Marka wypuściła specjalną limitowaną edycję butelek piwa ze specjalną nakładką na telefon. Nakładka umożliwia kręcenie filmów z poziomu komórki właśnie w technologii 360°. Pomysł naprawdę ciekawy.
Zobacz również
Zobaczcie, jak to wyszło:
PS
O reklamach video 360° pisaliśmy już w innym odcinku naszego cyklu. Zobaczycie w nim wiele ciekawych przykładów. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj >>
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Zobaczcie również nasz artykuł Reklama dnia: Jak przenieść się do Irlandii, nie ruszając się z miejsca?
PS 3
Pisaliśmy już także o innej wartej uwagi reklamie piwa. Zobaczcie dylematy prawdziwego kibica według Heinekena >>
PS 4
I coś na poprawienie humoru 😉
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!