Ile razy zetknęliście się z przemocą w Internecie? Na pewno znacie ten filmik:
Zobacz również
YouTube, widząc problem, postanowił coś z tym zrobić. Pomysł jest genialny w swojej prostocie – osoby umieszczające obraźliwe komentarze w Internecie są oznaczane i za karę zostanie im przyznany tak zwany TimeOut. Dzięki niemu, czy raczej przez niego, nie będą one w stanie pominąć wyświetlanych na YouTube reklam. Od tego momentu nie przegapią żadnej reklamy proszku do prania, nowego dietetycznego jogurtu czy innych porywających ofert 😉
Zobaczcie sami, bo naprawdę warto:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ostatnio powstało bardzo dużo reklam zwracających uwagę na problem cyberprzemocy. Jest to szczególnie ważne wśród dzieci i młodzieży, dlatego często pojawia się w nich temat szkoły. Tutaj kilka naprawdę świetnych przykładów:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Mocna i budząca wiele kontrowersji kampania #ryjkuzniara:
PS 3
Mamy również dla Was coś na temat samych pre-rolli. Na zachętę przywołamy tutaj dwa przykłady – jeden śmieszny, drugi bardzo poważny.
Tutaj śmieszny (nas przynajmniej bawi):
A tutaj poważny:
Więcej znakomitych przykładów znajdziecie w naszych innych artykułach: Czy pre-roll może zainteresować? oraz Reklama dnia: Serial „Friends” powraca – świetna kampania pre-roll na YT
Klikajcie – nie pożałujecie!
Ominęliśmy coś? Dajcie znać w komentarzach 😉
Zobaczcie również poprzednie odcinki Reklamy dnia!