Reklama dnia: Lubisz hejtować w sieci? Za karę nie będziesz mógł pominąć reklam na YouTube

Reklama dnia: Lubisz hejtować w sieci? Za karę nie będziesz mógł pominąć reklam na YouTube
Dziś chcemy Wam opowiedzieć o pomyśle YouTube’a przeciwko przemocy w sieci.
O autorze
1 min czytania 2016-07-08

Ile razy zetknęliście się z przemocą w Internecie? Na pewno znacie ten filmik:

YouTube, widząc problem, postanowił coś z tym zrobić. Pomysł jest genialny w swojej prostocie – osoby umieszczające obraźliwe komentarze w Internecie są oznaczane i za karę zostanie im przyznany tak zwany TimeOut. Dzięki niemu, czy raczej przez niego, nie będą one w stanie pominąć wyświetlanych na YouTube reklam. Od tego momentu nie przegapią żadnej reklamy proszku do prania, nowego dietetycznego jogurtu czy innych porywających ofert 😉

Zobaczcie sami, bo naprawdę warto:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 

Ostatnio powstało bardzo dużo reklam zwracających uwagę na problem cyberprzemocy. Jest to szczególnie ważne wśród dzieci i młodzieży, dlatego często pojawia się w nich temat szkoły. Tutaj kilka naprawdę świetnych przykładów: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing




NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Mocna i budząca wiele kontrowersji kampania #ryjkuzniara:

PS 3 

Mamy również dla Was coś na temat samych pre-rolli. Na zachętę przywołamy tutaj dwa przykłady – jeden śmieszny, drugi bardzo poważny. 

Tutaj śmieszny (nas przynajmniej bawi):

A tutaj poważny:

Więcej znakomitych przykładów znajdziecie w naszych innych artykułach: Czy pre-roll może zainteresować? oraz Reklama dnia: Serial „Friends” powraca – świetna kampania pre-roll na YT 

Klikajcie – nie pożałujecie!

Ominęliśmy coś? Dajcie znać w komentarzach 😉

Zobaczcie również poprzednie odcinki Reklamy dnia!