Wszystkie sezony serialu „Friends” dostępne są już w serwisie Netflix. Aby zachęcić do oglądania, nierzadko ponownego, agencja Ogilvy Paris stworzyła szereg reklam pre-roll, które wyświetlane są użytkownikom korzystającym z YouTube. Kreacje dopasowane są do fraz wyszukiwanych i wszystkie przedstawiają wybrane, dopasowane do kontekstu sceny z serialu. Szczegóły kampanii przedstawia poniższe case study:
Zobacz również
PS
A czy Wy wiecie, kim z zawodu był jeden z głównych bohaterów serialu, niezapomniany Chandler Bing? Jeśli nie, przeczytacie o tym tutaj. 🙂
PS 2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Jednymi z najlepszych dotychczas przykładów reklam pre-roll może się pochwalić firma GEICO.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 3
Także Burger King może pochwalić się serią wyjątkowych pre-rolli, które również, jak w przypadku wspomnianych wyżej reklam serialu „Friends”, dopasowane zostały do fraz wyszukiwanych przez użytkowników w serwisie YouTube.
PS 4
W celu promocji nowego modelu New Beetle, Volkswagen wypuścił reklamę pre-roll, prezentującą niezwykłą funkcję nowego samochodu. Jaką? Zobaczcie sami.
PS 5
Cieakwym przykładem pre-rolla, który od samego początku wciąga emocjonalnie jest ten, stworzony przez agencję NAIL dla fundacji ASPCA. Wyłączenie reklamy skutkowało porażeniem prądem występującego w niej szczeniaka, natomiast jeśli film został obejrzany w całości, na rzecz fundacji przekazywana była drobna suma pieniędzy.
PS 6
Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji!