W nowej kampanii marketingowej Liquid-Plumr zamienia zawstydzający stereotyp „pęknięcia hydraulika” w odznakę honorową. Każdy, jak twierdzi producent, może dumnie pokazywać to „firmowe” faux pax!
Inne kreacje marki skierowane są raczej do potencjalnych KLIENTEK. Panie wybierając środek chemiczny, wyobrażają sobie scenki, kiedy to do pomocy przy udrażnianiu rur angażuje się dwóch muskularnych przystojniaków, których widok wywołuje grzeszne myśli…
Zobacz również
PS
Na tegorocznym Super Bowl Procter and Gamble zaprezentowało odświeżoną wersję Mr. Clean’a, który nie wygląda już jak podstarzały, sprzątający Pan. Teraz przypomina bardziej Christiana Greya. Zobaczcie, jak wygląda Mr. Clean, który seksownymi ruchami pomaga sprzątać w rytm muzyki!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing