Reklama dnia: Masz „pęknięcie hydraulika”? Możesz je dumnie pokazywać!

Reklama dnia: Masz „pęknięcie hydraulika”? Możesz je dumnie pokazywać!
Jeśli Twoja branża lub produkt owiany jest stereotypem jedynym sposobem na jego pokonanie jest zrobienie z niego zalety. Każdy z nas zna wie, że hydraulik ma swojego rodzaju „pęknięcie”. Jak z tym stereotypem radzi sobie producent produktu do odtykania rur?
O autorze
0 min czytania 2017-05-16

W nowej kampanii marketingowej Liquid-Plumr zamienia zawstydzający stereotyp „pęknięcia hydraulika” w odznakę honorową. Każdy, jak twierdzi producent, może dumnie pokazywać to „firmowe” faux pax!

Inne kreacje marki skierowane są raczej do potencjalnych KLIENTEK. Panie wybierając środek chemiczny, wyobrażają sobie scenki, kiedy to do pomocy przy udrażnianiu rur angażuje się dwóch muskularnych przystojniaków, których widok wywołuje grzeszne myśli…


PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na tegorocznym Super Bowl Procter and Gamble zaprezentowało odświeżoną wersję Mr. Clean’a, który nie wygląda już jak podstarzały, sprzątający Pan. Teraz przypomina bardziej Christiana Greya. Zobaczcie, jak wygląda Mr. Clean, który seksownymi ruchami pomaga sprzątać w rytm muzyki!

Słuchaj podcastu NowyMarketing