Burger King postanowił to sprawdzić na przykładzie swoich klientów. W tym celu zamienił nazwy burgerów w menu w taki sposób, że nie byli w stanie ich odczytać. Po co to zrobił?
Zobacz również
Gigant chciał przez to pokazać, jak czują się ludzie, którzy z braku dostępu do edukacji nie potrafią czytać. Okazuje się, że skala problemu jest ogromna i dotyczy co piątej osoby na całym świecie.
Zobaczcie sami:
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przy okazji polecamy Waszej uwadze inne kampanie na ten temat:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Nie przegapcie również pokrewnej tematycznie, świetnej kampanii „Ojczysty – dodaj do ulubionych”, o której pisaliśmy tutaj >>.
PS 3
Opisywany przez nas dzisiaj spot to nie pierwsza kreatywna reklama Burger Kinga. O jednej z nich pisaliśmy już w naszym cyklu. Artykuł znajdziecie pod linkiem: Reklama dnia: McDonald’s atakuje Burger Kinga, a ten odpowiada.
PS 4
Inna świetna reklama marki o społecznym charakterze, którą koniecznie powinniście zobaczyć:
Zapraszamy również na poprzednie odcinki odcinki Reklamy dnia!