Z okazji 85. rocznicy swojego istnienia na rynku, marka przeprowadziła rebranding opakowań z produktami spożywczymi. Efektem akcji jest seria charakterystycznych i kolorowych opakowań, których sprytnie zagrane słowa odnoszą się do obecnej popkultury i życia codziennego.
Czterominutowy krótkometrażowy film zatytułowany „Etykieta miłości” opowiada historię chłopca, który dzięki wykorzystaniu nowych opakowań sprawia, że jego szkolnej miłości codziennie rano szybciej bije serce.
Zobacz również
Niestety, zrządzeniem losu, pewnego dnia dziewczyna znika, pozostawiając chłopcu wieczne wątpliwości.
Za kreację spotu odpowiada agencja Rosapark.
W marcu tego roku francuskie Intermarche przygotowało film, który mówi, że nie ma ograniczeń związanych z ilością możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie komuś zaimponować. Co wspólnego mają ze sobą ketchup, ryba i miłość w spocie?
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Niedawno też, przedstawiliśmy spot, który, mimo że zapowiadał się być piękną historią miłosną, niósł naukę, że w Internecie nie wszyscy są naszymi przyjaciółmi.
Spot reklamowy przedstawia relacje młodzieży, która poznała się w sieci. Historia zatytułowana „Love Story” została odtworzona ponad 7,7 milionów razy w ciągu dwóch tygodni od opublikowania.
Zobaczcie, co może się stać, kiedy nie jesteśmy pewni, kto „stoi” po drugiej stronie ekranu telefonu.