To nie jest reklama, w której marka ulokowała masę produktów ze swoich półek i zachęca do DIY. To piękna historia z przesłaniem, która jest metaforą budowania wspólnego życia.
Kiedy rozpoczynamy pracę nad swoim domem, zdajemy sobie sprawę, że nie potrwa to tylko tydzień czy dwa. To ciągła przygoda pełna niespodziewanych zwrotów akcji, chwil zwątpienia, awarii i nadziei.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Morze w reklamie to nie tylko metafora regeneracji, ale także odzwierciedlenie wspólnej drogi w życiu. Kiedy morze jest spokojne, miłość rozkwita, pojawiają się nowe możliwości, jednak gdy światło gaśnie, a na horyzoncie pojawia się niebo przykryte chmurami, narasta w nas frustracja.
Spot to nie tylko piękna historia. To także zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody.
Realizacja zdjęć zajęła 7 dni, a powstawały one w RPA z pomocą nurków fotografów, dronów i śmigłowców.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za kreację spotu odpowiada agencja BETC Shopper.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Storytelling w marketingu zdobywa olbrzymią popularność. W ostatnich miesiącach marki opowiadają nam różne historie. Dziś prezentujemy nasze ulubione z ostatnich tygodni: