Reklama dnia: Morze odzwierciedleniem wspólnej drogi w życiu. Piękna historia Leroy Merlin

Reklama dnia: Morze odzwierciedleniem wspólnej drogi w życiu. Piękna historia Leroy Merlin
Aby zilustrować przygodę, jaką jest renowacja domu i budowanie rodziny — Leroy Merlin wypływa na dalekie wody. W pięknym storytellingu pokazuje prawdziwą „przygodę życia”.
O autorze
1 min czytania 2017-03-24

To nie jest reklama, w której marka ulokowała masę produktów ze swoich półek i zachęca do DIY. To piękna historia z przesłaniem, która jest metaforą budowania wspólnego życia.

Kiedy rozpoczynamy pracę nad swoim domem, zdajemy sobie sprawę, że nie potrwa to tylko tydzień czy dwa. To ciągła przygoda pełna niespodziewanych zwrotów akcji, chwil zwątpienia, awarii i nadziei.

Morze w reklamie to nie tylko metafora regeneracji, ale także odzwierciedlenie wspólnej drogi w życiu. Kiedy morze jest spokojne, miłość rozkwita, pojawiają się nowe możliwości, jednak gdy światło gaśnie, a na horyzoncie pojawia się niebo przykryte chmurami, narasta w nas frustracja.

Spot to nie tylko piękna historia. To także zapierające dech w piersiach ujęcia przyrody.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Realizacja zdjęć zajęła 7 dni, a powstawały one w RPA z pomocą nurków fotografów, dronów i śmigłowców.

Za kreację spotu odpowiada agencja BETC Shopper.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Storytelling w marketingu zdobywa olbrzymią popularność. W ostatnich miesiącach marki opowiadają nam różne historie. Dziś prezentujemy nasze ulubione z ostatnich tygodni: