W spocie widzimy młodych członków zespołu nurkującego wraz z ich rodzicami. Podczas treningu zapytano dorosłych, czy chcą wziąć udział w lekcji i nauczyć się nurkowania. Odpowiedzi było jednoznaczne „jestem na to za stary/stara”.
Jednak Pino Auber, 79-letni mężczyzna z Trieste, udowadnia, że wiek nie ma znaczenia. Naukę nurkowania rozpoczął mając 57 lat! „Dzisiaj żyjemy dłużej, zawsze jest czas na pierwszy raz”.
Zobacz również
Film promuje projekt WE100 firmy Merck, który ma na celu zmianę sposobu, w jaki społeczeństwo myśli o starszych pokoleniach.
Za kreację spotu odpowiada agencja Ogilvy Italy oraz reżyserka Amanda Blue.
Na potrzeby projektu stworzono specjalną stronę na Facebooku. Ma ona pomóc w komunikacji między pokoleniami.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno Australijski oddział ONZ stworzył spot, który podkreśla znaczenie kobiecej solidarności. Uświadamia, że na nasze życie bardzo często mają wpływ ich poprzednie pokolenia – matki, babcie, prekursorki w różnych dziedzinach nauki.
PS2
Podczas filmu, stworzonego przez UNICE, pojawiają się sceny z obydwu wojen. Bohaterowie, choć dzieli ich kilka pokoleń, zabierają głos na przemian, a ich wypowiedzi się ze sobą łączą, tworząc jedną historię!