Wspomnienia są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Kiedyś zatrzymywało się je na klatkach w aparatach analogowych, za które trzeba było sporo zapłacić. Dziś, w dobie smartfonów i tysiąca aplikacji ze zdjęciami, zapisujemy i chwalimy się każdą minutą naszego życia.
Podobnie jak w poprzednim spocie marki „Balony”, tak „Archiwa” przypominają nam magiczną bajkę. Samotny archiwista w pięknym budynku, który nietknięty przez rozwój technologii tworzy piękne prace. Stare szpule filmowe ułożone na półkach i piękne migawki wspomnień powodują, że reklamę można oglądać w zapętleniu.
Zobacz również
W nowej funkcji, którą proponuję Apple, wspomnienia są łączone automatycznie w krótkie prezentacje ze zdjęć i filmów zrobionych lub nagranych tego samego dnia, w tym samym miejscu lub przedstawiających te same osoby. Dodatkowo system dobiera nam podkład muzyczny, dzięki któremu możemy ze wzruszeniem przeglądać, co nas spotkało w danym okresie.
Spot “Balon” znajdziecie poniżej:
Pamiętasz życie przed aplikacjami telefonicznymi? Apple w swoim spocie prezentuje wizję nowoczesnej APPokalipsy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Apple opublikowało niedawno kilka nowych spotów reklamowych, które w nietypowy sposób mają zachęcić użytkowników Androida do przejścia na stronę iPhone’a.