Reklama dnia: Nowa reklama Apple sprawi, że niejedna łza zakręci Ci się w oku. Zobacz opowieść pełną magii i wspomnień

Reklama dnia: Nowa reklama Apple sprawi, że niejedna łza zakręci Ci się w oku. Zobacz opowieść pełną magii i wspomnień
Apple wypuściło nową reklamę promującą jedną z najciekawszych funkcji w iOS10, która automatycznie tworzy filmy z najciekawszych wspomnień w naszej galerii. „Archiwa” to emocjonalny storytelling, dzięki któremu niejednemu z nas zakręciła się łza w oku.
O autorze
1 min czytania 2017-06-21

Wspomnienia są nieodzowną częścią ludzkiego życia. Kiedyś zatrzymywało się je na klatkach w aparatach analogowych, za które trzeba było sporo zapłacić. Dziś, w dobie smartfonów i tysiąca aplikacji ze zdjęciami, zapisujemy i chwalimy się każdą minutą naszego życia.

Podobnie jak w poprzednim spocie marki „Balony”, tak „Archiwa” przypominają nam magiczną bajkę. Samotny archiwista w pięknym budynku, który nietknięty przez rozwój technologii tworzy piękne prace. Stare szpule filmowe ułożone na półkach i piękne migawki wspomnień powodują, że reklamę można oglądać w zapętleniu.

W nowej funkcji, którą proponuję Apple, wspomnienia są łączone automatycznie w krótkie prezentacje ze zdjęć i filmów zrobionych lub nagranych tego samego dnia, w tym samym miejscu lub przedstawiających te same osoby. Dodatkowo system dobiera nam podkład muzyczny, dzięki któremu możemy ze wzruszeniem przeglądać, co nas spotkało w danym okresie. 

Spot “Balon” znajdziecie poniżej:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pamiętasz życie przed aplikacjami telefonicznymi? Apple w swoim spocie prezentuje wizję nowoczesnej APPokalipsy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Apple opublikowało niedawno kilka nowych spotów reklamowych, które w nietypowy sposób mają zachęcić użytkowników Androida do przejścia na stronę iPhone’a.