Marka Procter & Gamble powraca z nową dynamiką w reklamach, parodiując modę na chwyty marketingowe.
„Beach Budz” pokazuje, jak dwie matki, przyjaciółki przechadzają się po plaży, by natknąć się na szturm zagrań marketingowych. Czy ośmiornica płynąca motorówką i ciągnąca za sobą niedźwiedzia, który reklamuje markę to nie przesada? Zobaczcie sami!
Zobacz również
Poniżej wszystkie spoty najnowszej kampanii Old Spice:
*tutaj możecie zobaczyć matkę jadącą w koszu na pranie 😉
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Nie tylko matki śpiewały dla marki. Kilka miesięcy temu Old Spice wyemitował „Dad Song”, który w humorystycznym kontekście ukazuje odmienne reakcje mam i ojców w chwili wejścia ich syna w męski świat, któremu towarzyszy pierwsze użycie dezodorantu tej marki. W spocie „Dad song” chór obojga rodziców wyśpiewuje pełną humoru, autorską piosenkę promującą Old Spice, która od ponad 75 lat towarzyszy młodym mężczyznom w okresie ich wejścia w dorosłość.
PS 3
W tym roku Old Spice przywróciło w spocie na SuperBowl legendarnego mężczyznę, w którego rolę wcielił się Axel Kiener. Reklama miała być pocieszeniem, jeśli mężczyźni poczują się rozczarowani innymi reklamami wyświetlanymi podczas Super Bowl.
PS 4
Old Spice, marka powszechnie znana i lubiana, jednak dla naszych dziadków czy ojców była czymś innym… Jak zmienił się wizerunek i przekaz Old Spice’a na przestrzeni lat w USA? Przeczytajcie → tutaj.