Spot jest częścią kampanii „Brzmij jak Pandora”, która ma na celu uczczenie indywidualności i zróżnicowania gustów muzycznych użytkowników aplikacji.
„Melomani mają dziś bardziej złożone i elastyczne gusta niż kiedykolwiek. „Sounds Like You” uosabia unikalną zdolność Pandory, która pozwala dostarczyć doznania muzyczne każdemu ze słuchaczy.” – komentuje Nick Preston, szef marketingu w Pandorze.
Zobacz również
Do produkcji spotu, twórcy aplikacji zaprosili Michela Gondry’ego, który na swoim koncie ma Oscara za scenariusz do filmu “Zakochany bez pamięci”.
PS
Kiedy YouTube promowało swoją nową aplikację Youtube Music, wypuściło kilka ciekawych spotów. Ich krótkie historyjki uświadamiają nam, że wybrany gatunek muzyczny mówi nam bardzo wiele o ich osobowości. Muzyka towarzyszy im podczas najważniejszych momentów ich dnia. Słuchając ulubionej piosenki, nie muszą się krygować, są po prostu sobą.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing