Projekt filmu oparty jest na prawdziwej historii ośmioletniej dziewczynki, Iris Grace, u której rozpoznano ASD. Kiedy w jej otoczeniu znalazł się kot imieniem Thuja, reakcja była natychmiastowa. Zwierze tak stymulowało ciekawość Iris, że ta zyskała więcej pewności siebie, zaczęła komunikować się z rodzicami i uczestniczyć w różnych działaniach, wykazała nawet niezwykły talent do malowania. Zobaczcie:
Dzięki tej historii powstała kampania, która opatrzona jest hashtagami #mycatwhiskas i #mycuriouscat, pod którymi zachęca się do dzielenia historiami o tym, jak koty zmieniły życie ludzi. Najlepsze historie staną się dalszymi częściami akcji.
Zobacz również
Za kreację spotu odpowiedzialna jest brazylijska agencja BBDO ALMap.
PS
Co byście zrobili, gdybyście nagle stracili wzrok? Jak w takiej sytuacji odzyskać chęć do życia?
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Taka właśnie sytuacja spotkała bohaterkę spotu Pedigree. Wszystko pogrążyło się nagle w ciemności. Lekarze okazali się bezradni, a kobieta nie wiedziała, w jaki sposób nadal funkcjonować. Z pomocą przyszedł jej… pies.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Autyzm jest zaburzeniem rozwoju diagnozowanym coraz częściej, niestety większość z nas wciąż nie potrafi odpowiedzieć na pytanie „Czym jest autyzm?”. Poniżej polska kampania społeczna, która ma zwrócić naszą uwagę na problem dzieci z tym zaburzeniem.