Przystosowano je w taki sposób, aby użytkownicy parku mogli zsynchronizować z nimi swoje telefony.
Zobacz również
Odległość od jednego do drugiego przystanku stała się odcinkiem do biegów. Uzyskany wynik wyświetlał się na przystanku. Osoba, która uzyskała najlepszy czas, mogła zobaczyć swoją podobiznę na wiacie – przynajmniej dopóki ktoś nie pobił jej rekordu.
Zobaczcie sami:
PS
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
O interaktywnych billboardach pisaliśmy naprawdę dużo. Przeczytajcie artykuł Jak Reebok zachęcił przechodniów do biegania przy swoim billboardzie
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nie powinien Wam również umknąć tekst o pomysłowej kampanii Snickersa z Marilyn Monroe – do zobaczenia tutaj >>.
Nie przegapcie też kampanii promocyjnej filmu Batman vs Superman, której każdy mógł się na chwilę stać prawdziwym superbohaterem. Cały materiał tutaj >>.
PS 2
Na koniec zobaczcie, co Puma przygotowała, żeby pomóc biegaczom w biciu rekordów. Pisaliśmy o tym tutaj >>
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!