Spanie samemu w łóżkiu „king-size” nie każdemu może się podobać, dlatego Coldwell Banker po raz kolejny przypomina ludziom, że warto szukać miłości.
We wzruszającej reklamie widzimy samotnego i smutnego mężczyznę, któremu brakuje miłości, oraz bezpańskiego, błąkającego się samotnie po ulicach psa, który ostatecznie trafia do schroniska, by później znaleźć „prawdziwą miłość”.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Spot pokazuje nam, że mimo iż nie zmienimy całego świata, możemy odmienić życie jednego stworzenia, a miłość, jaką nas obdarzy, będzie niewyobrażalna!
Spot jest częścią kampanii „Domy dla psów”, prowadzonej od trzech lat przez Coldwell Banker, w której firma działa we współpracy z Adopt-a-Pet.com, największą w Ameryce Północnej witryną adopcji zwierząt.
Przez trzy lata akcji udało się znaleźć ponad 20 000 nowych właścicieli zwierząt online oraz zorganizować 675 spotkań adopcyjnych. .
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Za kreację spotu odpowiada agencja Siltanen & Partners.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Większość z nas jest narażona na stres. Gdy taki stan długo się utrzymuje, może się przerodzić w poważne problemy zdrowotne. Dlatego warto mieć psa!
PS2
Pies – najlepszy przyjaciel człowieka. Członek rodziny. Pedigree w swoim spocie pokazuje, jaki wpływ psy potrafią mieć na resocjalizację byłych więźniów.