Zobacz również
Technikę hologramu wykorzystała agencja Cramer-Krasselt z Chicago do promocji Porsche 911. Do 50 000 egzemplarzy kwietniowego numeru Fast company włożono specjalny pryzmat. Jeżeli czytelnik postępował zgodnie z zamieszczoną w magazynie instrukcją, już po chwili mógł odpalić na tablecie reklamę Porsche 911 w formie hologramu.
Zobaczcie sami:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
[Film nie wyświetla się poprawnie? Kliknij tutaj >]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Porsche nie było pierwszą marką, którą skorzystała z tego typu rozwiązania. Niedawno mogliśmy podziwiać ciekawą kampanie marki Kit Kat, która została zrealizowana w Japonii.
[AKTUALIZACJA 13.04.2016:]
Zobaczcie kampanię ZOO w Frankfurcie, w której również wykorzystano tego typu hologram. Jest naprawdę niesamowita!
PS
Z kreatywnych form reklamy (tym razem w tradycyjnej prasie) korzystała także Coca-Cola.
PS 2
Natomiast McDonald’s też postanowił zrobić coś z niczego i ze zwykłego pudełka Happy Meal stworzył gogle VR. O tej akcji pisaliśmy już w innej Reklamie dnia.
PS 3
Dzięki akcji Nivea mogliście naładować swoją komórkę energią słoneczną. Wystarczyła mała wkładka do magazynu.
PS 4
Reklama prasowa naprawdę może być niesamowita. Na Waszą uwagę zasługuje również reklama Motoroli:
PS 5
Swoich sił w nowoczesnej reklamie drukowanej próbował również Lexus:
A jeśli jesteście ciekawi, jak można stworzyć nieszablonową reklamę na tablecie – zobaczcie ten film:
PS 6
Zobaczcie też nasze inne Reklamy dnia – warto! 🙂