Na początku wszystko wygląda bardzo podobnie. W małym miasteczku wysiada piękna dziewczyna. Z nieskrywaną fascynacją obserwują ją dwaj chłopcy.
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Bohaterka zbliża się do automatu z Pepsi i wyjmuje napój. I właśnie w tym miejscu fabuła ulega drastycznej zmianie…
Spot zwraca uwagę na szkodliwą politykę marki, która wycina ogromne połacie lasów deszczowych i wykorzystuje na masową skalę olej palmowy.
Zobaczcie najpierw oryginał:
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
A tutaj opisana przeróbka:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Przy okazji obejrzyjcie reklamy Greenpeace’u, który rozprawia się w nich ostro z takimi markami, jak KitKat, Lego i Volkswagen:
PS 2
W naszym cyklu pisaliśmy o też o innej ciekawej akcji Greenpeace’u. Zobaczcie tutaj >>
PS 3
Gdy z nieba spadają ptaki i niedźwiedzie…
PS 4
Tylko dla osób o mocnych nerwach:
Uważacie, że o czymś zapomnieliśmy? Dajcie znać w komentarzach.
Zapraszamy również na poprzednie odcinki Reklamy dnia!