Reklama dnia: #Thank you for being you. House zaskakuje scenariuszem spotu

Reklama dnia: #Thank you for being you. House zaskakuje scenariuszem spotu
#Thank you for being you, jaki człowiek nie ucieszyłby się, gdyby dziękowano mu za to, kim jest. House swoją nową reklamą zaprasza do świata młodych ludzi z przekornym uśmiechem.
O autorze
1 min czytania 2017-03-16

źródło zdjęcia: materiały prasowe

Marka przez wiele lat przygląda się z uśmiechem młodym ludziom i docenia ich za to, jacy są. Jej najnowsza kreacja pokazuje humorystyczne i nowatorskie podejście do życia. Prezentuje ciekawą ideę kreatywną, która zaskakuje scenariuszem. Opowiada historię, która ma mocny insight i jasny przekaz codzienności młodego pokolenia.

Co jest spójnego w całej reklamie? Komunikacja za pomocą hasztagów, które w dzisiejszych czasach stały się znakiem współczesnej popkultury. # opanował Internet i świat social mediów. W komunikacji marki hasztag to ilustracja, metafora zachowań naszego społeczeństwa. Dzięki spotowi marka pokazuję, że rozumie rzeczywistość, w której żyją młodzi ludzie, akceptuję ją i chce w niej uczestniczyć.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotu odpowiada duet kreacyjno – reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz, znany między innymi ze zdjęć do „Ostatniej Rodziny”.

Najnowsza propozycja House to zabawna i przełomowa alternatywa dla dotychczasowych tego typu realizacji modowych w Polsce. Ma wszystko, czego potrzebuje dobra kampania, od ciekawego pomysłu, przez mocny przekaz, artystyczne i dopracowane wykonanie, aż po świetne uzupełnienie akcją marketingową, która wychodzi do prawdziwych ludzi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#Thank you for being you to słowa, które i my przesyłamy do naszych czytelników 🙂

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się