źródło zdjęcia: materiały prasowe
Zobacz również
Marka przez wiele lat przygląda się z uśmiechem młodym ludziom i docenia ich za to, jacy są. Jej najnowsza kreacja pokazuje humorystyczne i nowatorskie podejście do życia. Prezentuje ciekawą ideę kreatywną, która zaskakuje scenariuszem. Opowiada historię, która ma mocny insight i jasny przekaz codzienności młodego pokolenia.
Co jest spójnego w całej reklamie? Komunikacja za pomocą hasztagów, które w dzisiejszych czasach stały się znakiem współczesnej popkultury. # opanował Internet i świat social mediów. W komunikacji marki hasztag to ilustracja, metafora zachowań naszego społeczeństwa. Dzięki spotowi marka pokazuję, że rozumie rzeczywistość, w której żyją młodzi ludzie, akceptuję ją i chce w niej uczestniczyć.
Za kreację spotu odpowiada duet kreacyjno – reżyserski Krzysztof Kosz i Kuba Bujas oraz operator Kacper Fertacz, znany między innymi ze zdjęć do „Ostatniej Rodziny”.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Najnowsza propozycja House to zabawna i przełomowa alternatywa dla dotychczasowych tego typu realizacji modowych w Polsce. Ma wszystko, czego potrzebuje dobra kampania, od ciekawego pomysłu, przez mocny przekaz, artystyczne i dopracowane wykonanie, aż po świetne uzupełnienie akcją marketingową, która wychodzi do prawdziwych ludzi.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
#Thank you for being you to słowa, które i my przesyłamy do naszych czytelników 🙂