Reklama dnia: Toyota zabierze Cię w podróż w czasie, podczas której poczujesz fizyczną transformację

Reklama dnia: Toyota zabierze Cię w podróż w czasie, podczas której poczujesz fizyczną transformację
Zapnij pasy i przygotuj się na surrealistyczną wycieczkę z Toyotą, w której będziesz świadkiem pogrywania z czasem.
O autorze
1 min czytania 2017-06-12

Sci-Fi w czystej postaci. Toyota najwyraźniej zainspirowała się serialem “Black Mirror” i włożyła dużo wysiłku w zabranie nas w przyszłość. 

W reklamach widzimy kobietę, która doznaje fizycznych transformacji w swoim Priusie i mężczyznę uwięzionego w pętli czasu. Wszystko za sprawą produkcji, którą kierował Vania Heymann. Zobaczcie te spoty!


Toyota wyprodukowała serię krótkich filmów na potrzeby widowni w kinach. Chce zapoznać oglądających z Prius i Camry, pięknymi modelami samochodów marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację spotów odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi LA.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kilka lat temu Toshiba i Intel wypuścili krótkometrażowy serial. W każdym epizodzie bohater posiadał inną osobowość, tak by każdy z widzów mógł któryś z odcinków dopasować do siebie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się






Całą historię zbudowano wokół problemu tożsamości – jakże żywego nawet dla „młodych dorosłych”, którzy obecnie dużo później wyrastają z nastoletnich prób definiowania samych siebie. Świat nie zachęca ich do ugruntowania osobowości na jakichś trwałych podstawach.