Sci-Fi w czystej postaci. Toyota najwyraźniej zainspirowała się serialem “Black Mirror” i włożyła dużo wysiłku w zabranie nas w przyszłość.
W reklamach widzimy kobietę, która doznaje fizycznych transformacji w swoim Priusie i mężczyznę uwięzionego w pętli czasu. Wszystko za sprawą produkcji, którą kierował Vania Heymann. Zobaczcie te spoty!
Zobacz również
Toyota wyprodukowała serię krótkich filmów na potrzeby widowni w kinach. Chce zapoznać oglądających z Prius i Camry, pięknymi modelami samochodów marki.
Za kreację spotów odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi LA.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kilka lat temu Toshiba i Intel wypuścili krótkometrażowy serial. W każdym epizodzie bohater posiadał inną osobowość, tak by każdy z widzów mógł któryś z odcinków dopasować do siebie.
Całą historię zbudowano wokół problemu tożsamości – jakże żywego nawet dla „młodych dorosłych”, którzy obecnie dużo później wyrastają z nastoletnich prób definiowania samych siebie. Świat nie zachęca ich do ugruntowania osobowości na jakichś trwałych podstawach.