Reklama dnia: Uwiecznianie jedzenia w czasach, gdy nie było telefonów komórkowych, czyli początki Instagrama według Ikei

Reklama dnia: Uwiecznianie jedzenia w czasach, gdy nie było telefonów komórkowych, czyli początki Instagrama według Ikei
Ikea żartuje ze współczesnego trendu fotografowania jedzenia ze wszystkich stron, zamiast po prostu cieszenia się tym, jak smakuje. Reklama pokazuje nam, jak taka mania mogłaby wyglądać w czasach, w których jeszcze nie było telefonów komórkowych, a wszystkie rzeczy uwieczniano na obrazach.
O autorze
0 min czytania 2016-08-01

Ikea w swojej nowej niebanalnej reklamie przypomina nam, że w domu powinniśmy się relaksować wraz z bliskimi. Posiłek to nie zawody. Jego wygląd nie jest najważniejszy, ale to, że możemy nim cieszyć wraz z rodziną przy wspólnym stole. 

PS

Ikea nie po raz pierwszy przypomina nam, co w życiu naprawdę ważne. Pisaliśmy już o innej takiej reklamie w jednym z poprzednich odcinków naszego cyklu. Więcej informacji znajdziecie tutaj >>

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS 2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Cierpicie na manię fotografowania? Zobaczcie, jak Waszą pasję mogą odbierać inni – w tym Wasze drugie, umęczone połówki:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się


PS 3

Warto przypomnieć w tym miejscu również znany filmik McDonald’s, w którym gigant tłumaczy, dlaczego jedzenie w jego restauracjach nie wygląda tak jak na zdjęciach reklamowych.

Może w komentarzu wrzucicie nam zdjęcie swojego dzisiejszego obiadu? 😉

Przeczytajcie również poprzednie części Reklamy dnia