Reklama dnia: What the f**k have you done? Czyli jak w UK promuje się wolontariat

Reklama dnia: What the f**k have you done? Czyli jak w UK promuje się wolontariat
A czego Ty, ku**a, dokonałeś w swoim życiu? W ten sposób fundacja Mellon Educate zwraca się do nas w spocie zachęcającym do udziału w wolontariacie. Mocne? Tak. Ale napewno przyciągające uwagę i zmuszające do chwili zastanowienia. A o to przede wszystkim chodziło.
O autorze
1 min czytania 2016-03-21

Twórcy kampanii sięgnęli po dosadny język i poetykę kojarzącą się z produkcjami youtube’erów. Spot trwa 3 minuty, ale gwarantujemy Wam, że nie będzie to czas stracony.

Ciekawi jesteśmy, jak oceniacie takie podejście do kampanii społecznych.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ciekawe podejście do kampanii społecznych w Polsce zaprezentowały agencje VML oraz K2. Pierwsza tworząc kampanią wspólnie z Ministerstwem Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek – Organizm w dobrym nastroju”, a druga przygotowując dla Ministerstwa Spraw Wewnętrznych głośną kampanię ze Smutnym Autobusem w roli głównej (przy okazji polecamy felieton „Smutna historia wesołej branży”).


Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kampanie społeczne pokazują, że często trzeba nas zszokować, by przedrzeć się z odpowiednim komunikatem. Poniżej świetna kampania Guns With History nagrodzona podczas zeszłorocznego konkursu w Cannes (więcej na temat Cannes Lions 2015 znajdziecie tutaj)

PS 3

Tutaj kolejny przykład – tym razem z wykorzystaniem motywu gry. Zobaczcie koniecznie.

PS 4

Zobaczcie również ostatnią kampanię polskiej fundacji Alivia, która pomaga osobom chorym na raka.

PS 5

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Mamy nadzieję, że dostarczą Wam inspiracji.